prata med mig.

du är här.
fast ändå inte.
vill du vara här?
vill du titta på mig?
vill du röra vid mig?
jag har ingen aning.
allting är fram och tillbaks.
ut och in.
jag förstår ingenting.
jag vet vad jag vill.
jag vill ha dig.
ett helt liv med bara dig.
jag vill göra allt med dig.
verkligen, allt.
jag vill veta allt.
allt om dig. 
jag vill veta vad du tänker.
vad du känner.
vad du vill.
jag känner mig så maktlös.
jag kan inte annat än bara titta på och vänta.
vågar inte gör någonting.
tänk om det blir fel?
tänk om det blir fel för att jag bara väntar?
vad är rätt och vad är fel?
hur ska jag göra för att göra allt bra igen?
jag vill veta jag vill veta jag vill veta...
jag vågar inte vara ledsen.
får jag vara ledsen?
är det tillåtet?
den som sårar.
sviker.
gör misstag.
har den tillåtelse att vara ledsen?
gå ner sig.
till botten.
det var där du sa du ville se mig.
har det förändrats?
vill du ha mig glad eller ledsen?
jag orkar inte att inte veta någonting. 
jag har ingen aning om någonting.
det enda jag vet är att jag ångrar.
ångrar mig varje dag. 
tänker på dig varje sekund.
du är det enda.
den enda.
det här får mig att vilja förstöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0