länge sedan.

tittade igenom denna och en annan ångestblogg jag haft. 
ångestblogg.
perfekta titeln. 
jag skrev och skrev. 
kommer inte ens ihåg att jag mådde sådär. 
att jag tänkte sådär. 
jag ville förstöra mitt eget liv. 
inte försvinna. 
utan förstöra.

tonåren, de jävliga åren. 
fortfarande kvar. 
lite bättre. 
lite starkare. 
mycket starkare. 
lite klokare. 
men samtidigt svagare. 
och dummare. 

förstör. 
det gör jag fortfarande. 
men jag förstår lite bättre. 
ibland. 
ibland inte. 

men jag har världens bästa. 
som alltid förstår. 
alltid finns där. 
alltid gör allt för att jag inte ska förstöra för mig själv. 
alltid gör allting lite, lite ljusare. 
lite finare. 
lite bättre. 
lite klokare.
fast lite är att underdriva. 
de gör allt.

jag ska börja skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0