kärlek och svek.

din doft. 
det känns som att den aldrig kommer försvinna ifrån mig. 
inatt ska jag lägga mig och bara lukta. 
känna mig lite tryggare. 
du har legat där, tätt intill och bara varit nära. 
ledsamt nära. 
men ändå nära. 
på vilket sätt jag än får vara dig nära är bra. 
det jag har gjort. 
om jag kunde. 
skulle jag göra vad som helst, förutom att såra någon, för att få ogjort. 
jag älskar dig.
avgudar dig. 
allt med dig. 
hur din kropp formas perfekt runt min. 
som om vi vore gjorda för varandra. 
att din hud är mjukare än min.
även fast jag använder babylotion. 
hur vi pratar med varandra när vi duschar. 
umgås. 
dina ögon som jag kan titta i hur länge som helst. 
all din perfekta manlighet. 
dina armmuskler, ditt brösthår, din röst. 
hur din överläpp slinker lite lätt över underläppen när du är trött. 
hur mjuka dina läppar är vid särskila tillfällen. 
att du vågar skilja dina åsikter ifrån mina. 
att du vågar känna allt du känner just nu. 

jag älskar dig för allt du är. 
äkta och lite för mycket. 
så mycket att jag skulle kunna förstöra mig själv. 

jag saknar dig så. 
jag ångrar mig så. 

men jag ser framåt. 
hoppas. 
och hoppas. 
på att vägen du går på, ska gå dit jag går. 
på att vi är menade för varandra som jag tror att vi är. 
är vi menade för varandra klarar vi allt. 
det tror jag på. 
jag gick en omväg. 
som gjorde att allt blev försenat. 
jag hoppas. 
och hoppas.
hoppas.
bara på att det inte blev inställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0